- Artikelnr: 75023000
Waarom bij ons kopen?
- Wereldwijde verzending (meer info)
- Beste klantenbeoordelingen
- We verzenden dagelijks
- Gratis verzending vanaf 500€ (Nederland)
- 14 dagen retour
GARELLI spatborden zijn de vaste stijl uit de jaren 80/90. Hoewel de spatborden extreem smal en laag over het voorwiel lopen, blijft het wettelijk verplichte bandendek intact. Dit betekent dat de Garelli's zo van de plank de weg op kunnen en niet geregistreerd hoeven te worden. We bieden de sportieve spatborden voor modellen met trommel- of schijfremmen. De metalen spatborden zijn verkrijgbaar in chroom, glanzend zwart en mat zwart. De SIP Garelli spatborden zijn ook verkrijgbaar in GRP of Carbon. Hier heb je de keuze uit een standaard, een en een race versie. De Race-versie is ronder en zit daarom iets dichter bij het wiel. De SIP EVO II spatborden zijn verder verbeterd qua pasvorm en belijning ten opzichte van het vorige model.
Details:
- Metaal
- mat zwart
- met houder voor schijfrem, zwart gepoedercoat
Past voor:
Model | ccm | Type | Motor | Bouwjaar | Toevoeging |
VESPA P150X / PX150 E | 150 | VLX1T | 2T AC | '78-'85 | niet standaard |
VESPA P200E / PX200 E | 200 | VSX1T | 2T AC | '77-'83 | niet standaard |
VESPA P80X/PX80 E | 80 | V8X1T | 2T AC | '81-'83 | niet standaard |
VESPA PX 80 E Lusso/ Elestart | 80 | V8X1T | 2T -- | '83-'84 | niet standaard, met apart smeersysteem |
VESPA PX 80 E Lusso/ Elestart | 80 | V8X1T | 2T -- | '83-'84 | niet standaard |
VESPA PX100 E | 100 | VIX1T | 2T AC | '83-'84 | niet standaard |
VESPA PX100 E | 100 | VIX1T | 2T AC | '83-'84 | niet standaard, met apart smeersysteem |
VESPA PX125 2011/ 30 jaar | 125 | ZAPM74100 | 2T AC | '11- | niet standaard |
VESPA PX125 CAT | 125 | ZAPM50100 | 2T AC | '07- | niet standaard |
VESPA PX125 E | 125 | VNX1T | 2T AC | '81-'83 | niet standaard, met apart smeersysteem |
VESPA PX125 E | 125 | VNX1T | 2T AC | '81-'83 | niet standaard |
VESPA PX125 E '98 / Millennium | 125 | VNX2T | 2T AC | '98-'05 | niet standaard |
VESPA PX125 E Lusso/EFL/Arcobaleno / Elestart | 125 | VNX2T | 2T AC | '83-'97 | niet standaard, met apart smeersysteem |
VESPA PX125 E Lusso/EFL/Arcobaleno/Elestart | 125 | VNX2T | 2T AC | '83-'97 | niet standaard |
VESPA PX150 2011 | 150 | ZAPM74200 | 2T AC | '11- | niet standaard |
VESPA PX150 E '98 / Millennium | 150 | VLX1T | 2T AC | '98-'05 | niet standaard |
VESPA PX150 E Lusso/EFL/Arcobaleno/Elestart | 150 | VLX1T | 2T AC | '83-'97 | niet standaard |
VESPA PX150 E Lusso/EFL/Arcobaleno/Elestart | 150 | VLX1T | 2T AC | '83-'97 | niet standaard, met aparte smering |
VESPA PX200 E '98 / Millennium | 200 | VSX1T | 2T AC | '98-'05 | niet standaard, met apart smeersysteem |
VESPA PX200 E '98 / Millennium | 200 | VSX1T | 2T AC | '98-'05 | niet standaard |
VESPA PX200 E Lusso/ EFL/ Arcobaleno / Elestart | 200 | VSX1T | 2T AC | '83-'97 | niet standaard |
VESPA PX200 E Lusso/ EFL/ Arcobaleno / Elestart | 200 | VSX1T | 2T AC | '83-'97 | niet standaard, met apart smeersysteem |
Opmerking: De zijdelingse deuk in de Garelli-platen is het gevolg van het ontwerp en is nodig voor een soepele montage van de schokdemper.